Underviserne er det væsentligste aktiv for enhver skole, og på Keramik- og Tegneskolen er vi ubeskedne nok til at mene, at vi har sammensat et rigtig stærkt og kompetent team. Uanset hvilket hold du tilmelder dig, kan du være sikker på at møde en underviser, der kombinerer højt fagligt niveau med evnen til at formidle stoffet på en engagerende måde.

Kate Kanstrup

Kate Kanstrup Nielsen

Keramiker
Roberto Marchesi

Tegne- og maleunderviser

Roberto Marchesi er født i 1977 og vokset op i Milano, med rig adgang til klassisk kunst, og har siden barndommen været fascineret af de allerstørste maleres teknik, deres simple og sikre penselstrøg og deres lysbehandling. Der er måske en stræben efter den tradition, perfektion og korrekthed i hans udtryk og stil, og han har flere gange modtaget undervisning på den højt anerkendte Florence Academy of Arts, som netop hylder det klassiske kunstsprog.

Kylli Suitso

Külli Suitso